۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
رسانه‌ها باید در زمینه حذف ارز ترجیحی افکار عمومی را در جریان بگذارند
نماینده مردم تهران در مجلس:

رسانه‌ها باید در زمینه حذف ارز ترجیحی افکار عمومی را در جریان بگذارند

رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس خواستار ایفای نقش رسانه‌ها در زمینه آگاهی بخشی به افکار عمومی نسبت به حذف ارز ترجیحی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از مردم به خاطر ابراز محبت برای تذکر دو دقیقه‌ای ۱۵ اسفند ماه قدردانی می‌کنم؛ بدیهی است که این امر بیانگر آن است ضرورتی در جامعه وجود دارد که حتی یک کلمه از خدمتگزار خود می‌شنوند از آن قدردانی می‌کنند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه رسانه‌ها موظف بوده و هستند که در زمینه حذف ارز ترجیحی افکار عمومی را در جریان بگذارند. نامه‌ای با امضای ۱۳۰ نفر از نمایندگان مجلس تهیه شده و به هیأت رئیسه تحویل شده است اما هنوز به اطلاع رسانه‌ها داده نشده است.

وی ادامه داد: در میان امضا کنندگان که تعدادشان رو به افزایش است، ۳ نفر از روسای کمیسیون‌ها، تعدادی از روحانیون، اعضای هیأت رئیسه قرار دارند، این نامه در تاریخ ۱۷ اسفند ماه به هیأت رئیسه تحویل داده شده و باید به آن ترتیب اثر داده شود.

رضوانی افزود: بدون هیچ تردیدی در میان طراحان ارز ترجیحی افراد دلسوز و کارشناس وجود دارد؛ اما تدبیردر حاکمیت ایجاب می‌کند به همه طراحان خوشبین نباشیم خصوصا وقتی می‌بینیم این افراد تنهایی بحث‌های کارشناسی را پیگیری می‌کنند. این بحث‌ها موافق و مخالف دارد و برخورد صادقانه با آنها ضرورت دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: وقتی می‌بینیم یک طرفه به محکمه می‌روند دچار تردید می‌شویم لذا اگر ضرورت حذف ارز ترجیحی را بپذیریم این مهم در شرایط کاهنده تورم درست است نه در شرایطی که تورم بیداد می‌کند.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha