۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
رتبه پنجم همدان در تامین زمین مسکن ملی
استاندار همدان خبر داد:

رتبه پنجم همدان در تامین زمین مسکن ملی

همدان - استاندار همدان گفت: همزمان با الحاق ۶۸۰هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در همدان، استان از رتبه ۳۱ کشوری به رتبه پنج، ارتقا یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر با بیان اینکه مسئولان دولت باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا موانع و مشکلات فعلی حل شود، افزود: دولت با نظارت و جلسات مستمر در پی رفع مشکلات حوزه اقتصادی مردم است.

قاسمی‌فرزاد گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای سال آینده این است صندوق پیشرفت و عدالت در هر استان ایجاد شود که خود اعتباراتی را به این صندوق واریز می‌کند و در این زمینه به هر استاندار اختیار داده شده که از آن برای رفع مشکلات استان هزینه شود.

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش ما هم این است که مشکلات را رفع کنیم، افزود: در گام اول برای نهضت ملی مسکن اقدام کردیم که همدان در این زمینه استان سی و یکم بود که در شهر همدان با پیگیری‌ها ۶۸۰ هکتار زمین در اختیار این طرح قرار گرفت و در سایر شهرستان‌ها نیز زمین تامین شد.

وی با بیان اینکه برنامه یک ساله نیز در استان طراحی و تنظیم شده که به زودی به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود، گفت: باید در سال ۱۴۰۱ هفت و نیم درصد رشد توسعه داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های ملایرگفت: با وجود این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها ملایر را باید با خودش قیاس کرد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و بررسی مشکلات مردم، تاکید کرد: ظرفیت‌های مستعد ملایر را با ظرفیت های خود بارور کنید.

وی خواستار رونق، توسعه و اشتغال در سطح شهرستان شد و افزود: تمام تلاش ما کمک به دولت و نماینده عالی او در استان است.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha