۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
ادامه روند صعودی کُند سیف مون| همه چیز به بیت کوین گره خورده است
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند صعودی کُند سیف مون| همه چیز به بیت کوین گره خورده است

قیمت رمز ارز سیف مون در بهبود روند فعلی خود عقب مانده است و اخیراً به نظر می رسد روند صعودی آن بر خلاف گذشته، به کندی پیش می رود.

به گزارش بازار، قیمت رمز ارز سیف مون ( SafeMoon ) در بهبود روند فعلی خود عقب مانده است و اخیراً به نظر می رسد روند صعودی آن بر خلاف گذشته، به کندی پیش می رود. ادامه این جهش با توجه به ماهیت تثبیت کننده کریپتوهای بزرگ قابل قبول به نظر می رسد.

قیمت سیف مون پس از ایجاد منطقه عرضه، ۳۵ درصد بالاتر رفته و احتمالا از ۰.۰۰۱۶۴ دلار به ۰.۰۰۱۷۴ دلار افزایش خواهد یافت. نوسان نزولی حاصل، یک نوسان پایین را در حدود ۰.۰۰۱۰۶ دلار ایجاد کرد که پایین ترین سطح محلی را برای این ارز نشان داد. از آن زمان، سیف مون تقریباً با افزایش ۱۵.۶٪ خود به جایگاه فعلی رسیده است.

در آینده، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که این آلتکوین به روند صعودی خود ادامه دهد؛ البته به شرطی که بیت کوین با سقوط قیمت طی روزهای آتی مواجه نشود. اما از آنجاکه روند فعلی بیتکوین در بازار چندان مطلوب نبوده و حتی احتمال اصلاح سنگین آن نیز وجود دارد، افزایش قیمت سیف مون نیز به کندی پیش خواهد رفت.

ادامه روند صعودی کُند سیف مون| همه چیز به بیت کوین گره خورده است

از این رو، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت سیف مون قبل از مواجهه با حد پایین منطقه عرضه در ۰.۰۰۱۶۴ دلار، ۳۵ درصد دیگر افزایش یابد. سرمایه گذاران علاقه مند می توانند موقعیت خرید را در سطح فعلی باز کنند و سود خود را در آزمون مجدد ۰.۰۰۱۶۴ دلار ثبت کنند.

اگرچه بعید است، اما تمدید این صعود می تواند قیمت سیف مون را برای شکستن این مقاومت و رسیدن به ۰.۰۰۱۷۶ دلار سوق دهد. این حرکت یک صعود ۴۴ درصدی نسبت به موقعیت فعلی را به همراه خواهد داشت.

در حالی که همه چیز برای افزایش قیمت سیف مون در حال آماده شدن است، شکست در حرکت رو به بالا نشان دهنده ضعف خریداران خواهد بود. اگر سیف مون یک نوسان به زیر ۰.۰۰۱۰۶ دلار داشته باشد، چنین اتفاقی رخ خواهد داد. این باعث پایین آمدن پایین تر آمدن قیمت شده و شانس خرید را به نفع خرس ها منحرف کرده که در نتیجه، تز صعودی باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha