۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
هیئت تجاری ۱۰ نفره از بابل عراق به زنجان سفر می کنند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

هیئت تجاری ۱۰ نفره از بابل عراق به زنجان سفر می کنند

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: یک هیئت تجاری ۱۰ نفره از استان بابل عراق برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی به استان زنجان سفر می کنند.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار از سفر یک هیئت تجاری ۱۰ نفره از استان بابل عراق جهت توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با استان زنجان خبر داد و گفت: این هیئت طی ۲ روز در استان زنجان حضور داشته و از ظرفیت‌های تجاری و همکاری های اقتصادی استان بازدید خواهند کرد و حضور این هیئت تجاری از استان بابل عراق فرصت بسیار مطلوبی برای استان در راستای توسعه همکاری های تجاری می باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان بابل در نزدیکی کربلا می باشد، فرصت گسترش همکاری‌های تجاری با عراق مناسب خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: دفتر تجاری اتاق بازرگانی زنجان در استان کربلا عراق در حال ایجاد و تاسیس می باشد و هماهنگی ها برای تاسیس این دفتر از سال گذشته آغاز شده و به صورت جدی پیگیری شده و در مراحل پایانی کار قرار دارد.

یگانه فرد از امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی بابل عراق در جریان این سفر خبر داد و تاکید کرد: در راس این هیات تجاری رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی بابل به همراه فعالان اقتصادی شان به استان زنجان سفر خواهند کرد.

وی ابراز داشت: معدن، سرامیک، سنگ های تزئینی و نما، ساختمان، مواد شیمیایی، پیمانکاری، مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی، حوزه تجهیزات و وسایل برقی، مواد غذایی و پوشاک از جمله زمینه های علاقه مندی طرف هیئت تجاری بابل عراق است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: این نخستین هیئت تجاری پس از محدودیت های کرونا می باشد که به صورت رسمی به استان زنجان سفر می کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha