۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
شرایط اقتصادی خوبی را بر کشور حکمفرما نکردیم؛ دمینوی تصمیمات اشتباه در اقتصاد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

شرایط اقتصادی خوبی را بر کشور حکمفرما نکردیم؛ دمینوی تصمیمات اشتباه در اقتصاد

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در سال ۱۴۰۰ شرایط اقتصادی خوبی را در کشور حکمفرما نکردیم و نیازمند این هستیم تا رویکرد مان را به موضوعات اقتصادی کشور و در سال ۱۴۰۱ تغییر دهیم.

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود نسبت به شرایط اقتصادی در روزهای پایانی سال، اظهار داشت: اقتصاد در سال ۱۴۰۰ شرایط خوبی را تجربه نکرد.

وی تاکید کرد: متاسفانه باید بگویم که ما اصلا نمی‌دانیم اقتصاد چیست و کسانی که در این بخش تصمیم گیر هستند اصلاً به خوبی نمی دانند عرصه اقتصاد چیست.

این نماینده مجلس اظهار داشت: وقتی تصمیم گیرندگان نمی دانند اقتصاد چیست، بنابراین می آیند و هر روز در موضوعاتی آزمون و خطا می کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه تصمیم‌گیرندگان اقتصادی ما، علم جهان شمول اقتصاد را به درستی نمی شناسند لذا برای همین هم هست که این افراد به صورت روزمره تصمیماتی را اتخاذ می کنند و شش ماه بعد به این نتیجه می رسند که تصمیم شان اشتباه بوده است و مجدداً روز از نو روزی از نو.

این نماینده مجلس اظهار داشت: به همین دلیل است که ما در سال ۱۴۰۰ شرایط اقتصادی خوبی را در کشور حکمفرما نکردیم و نیازمند این هستیم تا رویکرد مان را به موضوعات اقتصادی کشور و در سال ۱۴۰۱ تغییر دهیم.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha