۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
خط قرمز مجلس؛ تعدیل نیروی کارگری پیرو افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد!
سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس با بازار مطرح کرد

خط قرمز مجلس؛ تعدیل نیروی کارگری پیرو افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد!

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس گفت: تعدیل نیروی کارگری پیرو افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده خط قرمز مجلس است و نباید به هیچ عنوان این مسئله رخ دهد لذا مجلس پیگیر این مسئله نیز خواهد بود.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش حقوق ۵۷ درصدی کارگران برای سال ۱۴۰۱ و تمکین کارفرمایان در این رابطه گفت: افزایش حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۱ به درستی تعیین شد.

وی تصریح کرد: البته این خطر وجود دارد که در پی این افزایش حقوق موضوع تعدیل نیروی کارگری رخ دهد که باید از این مسئله مراقبت جدی کرد.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: البته باید به این نکته هم اشاره کرد که افزایش حقوق مدنظر قرار گرفته برای کارگران در سال آینده به حد مطلوبی هم نبوده چراکه کارگران با شرایط معیشتی بسیار سختی مواجه هستند.

این نماینده مجلس بیان داشت: کارفرمایان نباید به هیچ عنوان در پی افزایش حقوق مدنظر قرار گرفته،دست به تعدیل نیرو کارگری بزنند و دولت و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی باید از این مسئله مراقبت جدی داشته باشند.

کوچکی نژاد اظهارداشت: وزارت کار و دولت باید به نحوی از کارفرمایان حمایت کنند تا پیرو افزایش حقوق رخ داده، به هیچ عنوان تعدیل نیروی رخ ندهد.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدیل نیروی کارگری پیرو افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده خط قرمز مجلس است و نباید به هیچ عنوان این مسئله رخ دهد لذا مجلس پیگیر این مسئله نیز خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حال خوب IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      0 0
      درود بر مجلس و آقایان نماینده گان مردم و جناب آقای قالیباف..... الله اکبر .... با سپاس فراوان از شما عده ی کثیری از کارگران ایران