۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
حمایت دولت از سرمایه گذاران و کارآفرینان
رئیس جمهور اعلام کرد

حمایت دولت از سرمایه گذاران و کارآفرینان

ساری- رئیس جمهور حمایت از سرمایه گذاری و کارآفرینان را برنامه اساسی و جدی دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: سود سرمایه گذاری و امنیت آن را تضمین می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست پایانی سفر یک روزه با خبرنگاران با اشاره به توجه دولت به کشاورزی در استان های مازندران و گلستان گفت: باید کشاورزی صرفه اقتصادی داشته باشد و در سفرهای استانی بیشترین اعتبارات به حوزه کشاورزی تخصیص داده شده است.

وی بر لزوم تحول در وضعیت کشاورزی مازندران تاکید کرد و گفت: با تلاش مسئولان کشاورزی استان متحول می شود.

رئیس جمهور بندر امیرآباد را قطب صادرات و مرکز واردات غلات کشور بیان کرد و گفت: زیرساخت های این بندر باید تقویت شود و علاوه براین باید به سمت استقلال کالاهای اساسی حرکت کنیم و به کشت آن بپردازیم زیرا از جمله اهداف دولت است.

حجت الاسلام رئیسی ایجاد صندوق و قرار دادن آورده ناشی از فروش اموال مازاد و حق مالکانه معدن را از جمله طرح ها ذکر کرد و گفت: درآمدهای این صندوق صرف توسعه استان می شود از این رو دستگاه های دولتی باید نسبت به فروش اموال مازاد اقدام کنند.

رئیس جمهور حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان را از برنامه های جدی دولت ذکر کرد و گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی صدور مجوز و سرمایه گذاری ها است در حالی همه مدیران موظف هستند از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha