۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های بندری و دریایی در کشور
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های بندری و دریایی در کشور

بوشهر- صفایی معاون وزیر راه و مدبر عامل سازمان بنادر از سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های بندری و دریایی کشور خبر داد.

علی‌اکبر صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر دارای بنادر مهم تجاری است و اگر زیرساخت‌های بندری و دریایی توسعه یابد شاهد رشد تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر خواهیم بود.

وی افزود: سفر به این استان به منظور شناخت دغدغه‌ها و مشکلات حوزه بنادر و دریانوردی است و استاندار بوشهر نیز عزمی جدی برای توسعه اقتصاد دریامحور دارد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا نیمه اسفند بالغ بر ۱۵۲ میلیون تن کالا در بنادر کشور، تخلیه و بارگیری شده و حدود ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد که در شرایط کرونایی و شرایط تحریمی، نشانه تلاش مضاعف این حوزه است.

صفایی از سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های بندری کشور خبر داد و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساختی در بنادر کشور هزینه خواهد شد و امیدواریم شاهد رشد و رونق در بنادر نیز باشیم.

وی ابراز داشت: به هر میزان که بنادر رونق بالاتری داشته باشند، اشتغال بیشتری ایجاد و وضعیت معیشتی مردم نیز بهبود می‌یابد و انتظار داریم اعتبارات لازم برای توسعه بنادر تزریق شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha