۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
صادرات ۳ میلیاردی صنایع کوچک در سال ۱۴۰۰ | تامین و پایداری برق شهرکهای صنعتی مدنظر است
معاون وزیر صمت خبر داد؛

صادرات ۳ میلیاردی صنایع کوچک در سال ۱۴۰۰ | تامین و پایداری برق شهرکهای صنعتی مدنظر است

اصفهان - معاون وزیر صمت گفت: صنایع کوچک در سال جاری بیش از سه میلیارد ریال صادرات به کشورهای خارجی داشته اند.

علی رسولیان در حاشیه سفر به کاشان در گفت و گو با خبرنگار بازار، تقویت زیرساخت های لازم برای شهرک ها و ناحیه های صنعتی را از جمله اولویت های این وزارتخانه دانست و اظهار داشت: تامین این زیرساخت ها در حوزه های مختلف آب، برق، گاز و تلفن، احداث مسیرهای دسترسی آسان و سایر نیازهای ضروری را مدنظر داریم و تلاش مجموعه وزارت صمت برای تامین این نیازهاست.

وی با اشاره به اینکه برای شهرک های صنعتی کاشان نیز امسال اقدامات موثری انجام شد، افزود: به این منظور صنایع کوچک در سال جاری بیش از سه میلیارد ریال صادرات به کشورهای خارجی داشته اند.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه تامین آب و برق شهرک های صنعتی از جمله دغدغه های مهم سرمایه گذاران و صاحبان صنایع است، گفت: تفاهم نامه خرید بیش از یک هزار و ۲۰۰ لیتر پساب آب شهری برای تامین آب مورد نیاز شرکت ها و ناحیه های صنعتی منعقد شده است و با اجرایی شدن این عملیات شاهد بهره مندی واحدهای صنعتی از این آب خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت و پایداری برق شهرک ها و ناحیه های صنعتی نیز دو هزار و ۵۰۰ مگاوات برق از وزارت نیرو خریداری شده است، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه خرید این مقدار برق نیز منعقد شده است که با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی امیدواریم صنعتگران کشور از آن بهره مند شوند.

صنایع کوچک امسال بیش از ۳ میلیارد دلار صادرات داشته اند
رسولیان با اشاره به اینکه توسعه صنایع کوچک باعث افزایش اشتغال و کارآفرینی در سطح کشور می شود، خاطرنشان کرد: این صنایع توانسته اند سهم خوبی در اقتصاد و صادرات کشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک در سال جاری بیش از سه میلیارد ریال صادرات به کشورهای خارجی داشته اند، افزود: امیدواریم با حمایت های انجام شده این روند ادامه داشته باشد و در سال آینده شاهد جهش صادراتی صنایع کوچک در سطح کشور باشیم.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha