۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
 ۱۶ عضو کابینه رئیس جمهور را در سفر مازندران همراهی می کنند
استاندار مازندران:

۱۶ عضو کابینه رئیس جمهور را در سفر مازندران همراهی می کنند

ساری- استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور به همراه ۱۶ عضو کابینه روز جمعه در قالب هفدهمین سفر استانی به استان سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رئیس جمهور به همراه ۱۶ وزیر روز جمعه به استان سفر می کند، برگزاری شورای اداری، نشست با اقشار و کارشناسان ارشد محیط زیست را از جمله برنامه های رئیس جمهور در استان بیان کرد.

وی افزود: در این سفر رئیس جمهور دیدار مردمی و عمومی به دلیل شرایط کرونایی نخواهند نداشت و مردم می توانند از طریق سامانه ۱۱۱ با دولت و رئیس جمهور ارتباط برقرار کنند و مردم می توانند نامه های خود به رئیس جمهور را از طریق میز خدمت ارائه دهند و تیم رئیس جمهور برای پاسخگویی به تماس ها ونامه های مردم در استان مستقر هستند.

وی گفت: در این سفر مصوبات خوبی درنظر گرفته شد و امیدواریم رهاوردهای خوبی داشته باشید و در آن مصوبات خوبی برای تامین اعتبار و تکمیل طرح های نیمه کاره درنظر گرفته شده است.

استاندار مازندران بازدید سرزده رئیس جمهور از برخی مناطق و پروژه ها و نشست خبری پایان سفر با اصحاب رسانه را از جمله برنامه های رئیس جمهور در استان ذکر کرد.

حسینی پور با بیان اینکه سالانه جمعیت شناور زیادی به استان سفر می کنند، افزایش ضریب بودجه از چهار به شش تا هفت از جمله درخواست هایی است که در این سفر پیگیری و بررسی می شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha