۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
۳۲ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند
استاندار سمنان:

۳۲ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه ۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشتند، گفت: حفظ وضعیت موجود و همچنین بازگرداندن واحدهای راکد به تولید، دو راهبرد اساسی اقتصادی استان است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اعتقاد داریم امروز با همراهی و انسجام عمومی می توان با اقدامات جهادی بیش از پیش در استان سمنان به موفقیت دست یافت، تاکید کرد: مدیران استان در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات جهادی را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای پروژه ها در سطح شهرستان‌ها از پتانسیل و ظرفیت فرمانداران استفاده کنند تا بتوانیم موفقیت‌های بهتری را کسب کنیم.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: لازم است تا مدیران کل با پیگیری‌های ملی در سطح وزارتخانه‌ها، در راستای جذب حداکثری اعتبارات سفر آبان ماه رئیس جمهور به استان گام برداشته و نظارت ها به صورت مستمر بر نحوه اجرا و هزینه کرد اعتبارات وجود داشته باشد.

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای پروژه ها در سطح شهرستان‌ها از پتانسیل و ظرفیت فرمانداران استفاده کنند

هاشمی با بیان اینکه با تلاش دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های دیگر فقط در همین چند ماه اخیر ۳۲ واحد راکد در استان به تولید بازگشته اند، تاکید کرد: این کارخانه ها که سابقاً به دلیل مشکلات تعطیل شده بودند مجددا راه اندازی و اشتغال خوبی را به استان اضافه کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۹ واحد تولیدی استان سمنان تا نیمه اسفند ماه برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شدند، گفت: این واحد ها قرار است پنج هزار میلیارد ریال وام رونق تولید دریافت کنند که رقم قابل توجهی محسوب و می تواند به رونق تولید و اشتغال استان در واحد های تولیدی کمک شایانی کند.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه در ایام منتهی به سال نو ساماندهی ورودی شهرها و روستاهای استان برای افزایش ماندگاری مسافران دارای اهمیت است، گفت: باید توجه داشت که افزایش ماندگاری مسافران به ارتقای اقتصادی و اشتغال در استان منجر خواهد شد و این اهمیت ویژه ای دارد.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha