۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
۳۰۰ واحد مسکن ملی در سمنان ساخته می‌شود
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛

۳۰۰ واحد مسکن ملی در سمنان ساخته می‌شود

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه ۳۰۰ واحد مسکن ملی به همت ستاد اجرایی در سمنان ساخته می‌شود، گفت: این خانه‌ها به زودی تحویل صاحبان آنها می‌شود.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاکنون در شهر سمنان ۳۰۰ واحد مسکن ملی در حال ساخت است، بیان کرد: در شهرهای دیگر نیز این پروژه ها به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سال آینده کلنگ زنی می شود.

وی همجنین افزود: این ستاد در سال جاری برنامه های متفاوتی را در زمینه معیشت مردم و آسیب های اجتماعی در دستور کار خواهد داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان ادامه داد: این ستاد علاوه بر تامین بسته های کمک معیشتی، ساخت و تعمیر مسکن محرومان، درمان بیماران صعب العلاج، پروژه های ساخت مدرسه در بنیاد برکت و ساخت مسکن ملی ارزان قیمت را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روز اول شیوع کرونا به منظور کمک به آسیب دیدگان و محرومان، خدمات متفاوتی را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکو کاری برگزار شد، گفت: این مراسم امروز چهارشنبه به همت ستاد اجرایی برگزار و از خیران استان سمنان تقدیر شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha