۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
روند صعودی طلا ادامه خواهد داشت| احتمال آزمایش ۲۰۷۵ دلار طی روزهای آتی
تحلیل بازار جهانی طلا؛

روند صعودی طلا ادامه خواهد داشت| احتمال آزمایش ۲۰۷۵ دلار طی روزهای آتی

طلا امروز در بازارهای جهانی در کانالی نسبتا ثابت و نزدیک به ۲۰۵۰ دلار معامله شده و پیش بینی می شود افزایش قیمت طی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، طلا امروز در بازارهای جهانی در کانالی نسبتا ثابت و نزدیک به ۲۰۵۰ دلار معامله می شود. گفته می شود آزمایش مجدد رکورد ۲۰۷۵ دلار همچنان به خوبی روی کارت ها باقی مانده است، چراکه نگاه فنی به بازار طلا همچنان نشان دهنده افزایش قیمت بیشتر برای این فلز گرانبهاست.

با افزایش قیمت جهانی طلا طی روزهای اخیر، به نظر میرسد سرمایه گذاران اکنون به دنبال آزمایش مجدد بالاترین سطح قیمت ۱۹ ماهه این فلز گرانبها روی ۲۰۷۱ دلار هستند. اگر مقامت طلا روی این نقطه به صورت پایدار پشت سر گذاشته شود، بالاترین قیمت طلا ۲ از آگوست ۲۰۲۰ یعنی نقطه حیاتی ۲۰۷۵ دلار به چالش کشیده خواهد شد.

در صورت عبور قیمت از نقطه ۲۰۷۵ دلار، هدف صعودی بعدی ۲۱۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود،چراکه به نظر می رسد گاوها در صورت عبور قیمت از این محدوده، بازار را وارد فاز صعودی خواهند کرد که در اینصورت، به سادگی از حرکت متوقف نخواهند شد.

اما در سناریوی منفی، اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست بگیرند، حمایت اولیه طلا در حدود میانگین متحرک ۲۱ ساعته (HMA) و حدود قیمت ۲۰۳۷ دلار خواهد بود. کاهش های اضافی نیز اما نیازمند آزمایش نقطه ۵۰-HMA با قیمت ۲۰۱۰ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha