۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
رشد ۳ درصدی مصرف گاز در بخش‌های خانگی و تجاری و صنایع| ۶ برابر استاندارد جهانی مصرف خانگی داریم
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد:

رشد ۳ درصدی مصرف گاز در بخش‌های خانگی و تجاری و صنایع| ۶ برابر استاندارد جهانی مصرف خانگی داریم

بوشهر- چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از رشد ۳ درصدی مصرف گاز در بخش‌های خانگی و تجاری و صنایع خبر داد و گفت: مصرف گاز خانگی در ایران ۶ برابر استاندارد جهانی است.

مجید چگنی در حاشیه نشست با استاندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت ملی گاز در راستای گازرسانی به صنایع و گازرسانی به بخش خانگی و تجاری تلاش شبانه‌روزی دارد و با وجود اینکه بارها بر مصرف بهینه تاکید شده، لکن مصرف بی‌رویه موجبات افزایش مصرف گاز شده است.

وی افزود: اگر مردم و صنایع و همچنین بخش تجاری، رعایت کنند و به توصیه‌های متخصصان توجه بیشتری شود، قطعا میزان مصرف پایین می‌آید و کیفیت خدمات‌رسانی بهتر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از رشد ۳ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و صنایع در کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: میزان مصرف گاز در بخش‌های یاد شده در زمستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

چگنی تصریح کرد: چنانچه مردم شریف ایران به ویژه در مناطق سردسیر، نسبت به تنظیم دما به ۱۸ تا ۲۱ درجه اقدام کرده و وسایل گرمایشی اضافی را خاموش و در مصرف صرفه‌جویی کنند قطعا به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی گفت: متاسفانه مصرف گاز خانگی در کشور حدود ۶ برابر استاندارد جهانی است و اگر الگوی مصرف را دقیق فرا گرفته و انجام دهیم، میزان مصرف پایین خواهد آمد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران افزود: تلاش‌گران صنعت گاز در تولید بیشتر گاز تلاش شبانه‌روزی دارند و هر روز شاهد افزایش برداشت و افزایش فرآوری گاز هستیم و هیچ گونه نگرانی در تامین گاز وجود ندارد.

کد خبر: ۱۳۹٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha