۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی سفر ریاست جمهور به استان سمنان ابلاغ شد
استاندار سمنان:

۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی سفر ریاست جمهور به استان سمنان ابلاغ شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی سفر ریاست جمهور به استان ابلاغ شده است، گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب این اعتبارات بکوشند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی سفر آبان ماه رئیس جمهور هیئت دولت به استان سمنان ابلاغ شده است، تاکید کرد: به دستگاه های اجرایی تاکید کرده ایم که نسبت به جذب این اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه این اعتبارات به صورت نقدی به استان ابلاغ شده و بهترین فرصت برای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در این استان است، گفت: در بانک های عامل نیاز است که به صورت ویژه پیگیری برای جذب اعتبارات مذکور وجود داشته باشند.

اهتمام در جذب اعتبارات
استاندار سمنان با بیان اینکه حفظ وضعیت موجود در تولید و اشتغال و همچنین ایجاد فرصت های جدید توسعه و سرمایه گذاری از جمله اولویت های ما در استان است، گفت: اعتبارات ریاست جمهوری فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی استان است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه تسهیلات اقتصادی نیز در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان اختصاص یافته است، گفت: جذب این اعتبارات نیز از سوی دستگاه های ذی ربط مهمترین تاکید ما به مسئولان استانی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و اهتمام خوبی در استان حوزه محور اختصاص و ابلاغ اعتبارات وجود دارد، بیان کرد: باید از این فرصت طلایی اعتبارات برای اجرای پروژه های استان و همچنین کمک به اشتغال و توسعه تولید استفاده کرد چرا که استان دارای ظرفیت های عظیمی در راستای توسعه اقتصادی است.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه تا هفته اول اسفند ماه سال جاری ۳۱ واحد تولیدی استان از وضعیت رکود خارج و به تولید بازگشتند، گفت: ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال در استان همچنان با قدرت پیگیری می شود و اجازه نمی دهیم که واحد های تولیدی تعطیل شوند.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha