۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
احتمال لغو برگزاری نوروزگاه مشترک ایران و قزاقستان در خراسان شمالی
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد؛

احتمال لغو برگزاری نوروزگاه مشترک ایران و قزاقستان در خراسان شمالی

بجنورد- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از احتمال لغو برگزاری نوروزگاه مشترک در خراسان شمالی با مشارکت قزاقستان خبر داد.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان شمالی، سعید پور آبادی با اشاره به‌احتمال لغو نوروز گاه مشترک ایران و قزاقستان در خراسان شمالی، اظهار داشت: قرار بر این بود تا این مراسم طی عید نوروز در بجنورد با مشارکت کشور قزاقستان برگزار شود.

وی با اشاره به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا گفت: شیوع این ویروس سبب شده تا احتمالاً برگزاری این جلسه لغو شود.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقررشده بود تا این جشنواره نوروز گاه از پنج فروردین‌ماه به مدت پنج روز برگزار شود و در حاشیه آن پروژه‌های سرمایه‌گذاری و... نیز پیگیری شود.

پور آبادی با اشاره به سفر یک هیئت تجاری از این استان به شهر آلماتی کشور قزاقستان طی دو ماه گذشته بیان کرد: طی این سفر به توافق‌های خوبی رسیدیم که یکی از آن‌ها برگزاری نوروز گاه مشترک با این کشور در استان خراسان شمالی بوده است.

وی ادامه داد: موضوع خواهرخواندگی شهر بجنورد با آلماتی از دیگر توافق‌هایی بود که طی این سفر صورت گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: اختصاص ۱۰ هکتار زمین در شهر آلماتی به خراسان شمالی، توافق برای انجام کشت‌های فرا سرزمینی توسط سرمایه‌گذاران ایرانی و خراسان شمالی در قزاقستان از دیگر دست آورده‌ای این سفر بوده است.

کد خبر: ۱۳۹٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha