۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
بازار فروش لاستیک خودرو در مازندران نابسامان است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازار فروش لاستیک خودرو در مازندران نابسامان است

ساری- اسدی، فعال در صنعت بازار لاستیک مازندران با اشاره به اینکه بازار لاستیک خودرو در استان نظمی ندارد، گرانی و دلالی را از جمله مشکلات بیان کرد.

علی اسدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمینه فروش لاستیک های کامیون و سواری فعالیت دارم، گرانی لاستیک را از موانع بازار برشمرد و گفت: لاستیک هر روز با قیمت عرضه می شود و شرکت های داخلی به فروشندگان جنس نمی دهند.

وی واسطه گری را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: در حال حاضر لاستیک ها چنددست معامله و به دست فروشنده می رسد و این مسئله سبب گرانی لاستیک می شود.

عامل فروش لاستیک در مازندران با اظهار اینکه در حال حاضر لاستیک را از دلالان خریداری می کنیم، گفت: آن ها مستقیم لاستیک را از کارخانه می گیرند و به اقوام و بستگان خود می فروشند و هرچه قدر در این زمینه مکاتبه کردیم، نتیجه نداد.

اسدی با عنوان اینکه لاستیک های داخلی را باید از نمایندگی ها خرید کنیم، گفت: لاستیک های نیسان و کامیون که بیشترین مصرف را دارند توسط نمایندگی ها عرضه نمی شود و بازار تایر هیچ نظمی ندارد.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها از جمله نوشهر نمایندگی فروش تایر کامیون و نیسان وجود ندارد، گفت: متقاضیان برای خرید تایر باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۳۹٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha