۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
نزولات جوی عامل کدر شدن آب شرب همدان
معاون آبفای همدان اعلام کرد:

نزولات جوی عامل کدر شدن آب شرب همدان

همدان - نیکداد، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع کدری ایجاد شده و پاک بودن شبکه های توزیع آب درشهر همدان خبر داد و گفت: نزولات جوی عامل کدر شدن آب شرب همدان بود.

حمیدرضا نیکداد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص بارندگی های اخیر و ایجاد کدری در آب برخی نقاط شهر همدان،گفت: نزولات جوی درپنج شنبه شب دوازدهم و بامداد جمعه سیزدهم اسفند ماه افزایش کدورت در تصفیه خانه آب عباس آباد همدان را رقم زد که به محض ثبت کدورت توسط اپراتور تصفیه خانه، بلافاصله خارج کردن تصفیه خانه از مدار بهره برداری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه تلاش های صورت گرفته متاسفانه کدورت ایجاد شده در خط انتقال به تعدادی از مخازن ذخیره آب در سطح شهر منتقل شد که در نتیجه آن اواخر روزجمعه و شنبه کدورت منتقله به شبکه های توزیع برخی نقاط شهر و همچنین شبکه داخلی برخی از مشترکین در شهر همدان رسید.

نیکداد با تاکید بر اینکه جلب رضایتمندی مشترکین همواره در صدر الویت اقدامات ما قرار دارد، عنوان کرد: در راستای رفع اختلال ایجاد شده، همکاران امور آبفای همدان‌ از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه چهاردهم اسفند نسبت به شستشوی مخازن شبکه های توزیع و کنتور تعدادی از مشترکین در سطح شهر اقدام کردند که با تلاش انجام شده از اواسط روز شنبه مشکل کدورت در شبکه‌های مذکور رفع شد.

وی عنوان کرد:در حال حاضر شبکه های توزیع آب در سراسر شهر همدان کاملا پاک و عاری از هرگونه کدورت است.

حمید رضا نیکداد ضمن عذرخواهی به دلیل مشکل پیش آمده گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کدورت باقیمانده و نیاز به شستشوی شبکه، با شماره تلفن۱۲۲ تماس گرفته تا همکاران عملیاتی ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

کد خبر: ۱۳۹٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      2 0
      سلام الان هفت ماهه شبها آب قطع میشه من ساکن خ شکریه هستم چند وقتی هست به همدان اومدم به خاطر کار متاسفانه همدان شرایط خوبی نداره و آبش قابل خوردن نیست ما از شهریور تا حالا آب معدنی مصرف میکنیم ای کاش رسیدگی میکردین