۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
دغدغه فروش غیرقانونی آرد در کاشان | ۵۰۰ نانوایی هوشمند می‌شود
رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان مطرح کرد؛

دغدغه فروش غیرقانونی آرد در کاشان | ۵۰۰ نانوایی هوشمند می‌شود

کاشان - مظلومی، رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به فروش غیرقانونی آرد در این شهرستان به عنوان یک دغدغه مهم گفت: به منظور جلوگیری از این امر، ۵۰۰ نانوایی در سطح شهرستان هوشمند می‌شوند.

رضا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح های نظارتی و بازرسی کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: این طرح ها به صورت مشترک در دو نوبت صبح و بعد از ظهر توسط اداره های جهادکشاورزی، صمت، تعزیرات، بهداشت و اتاق اصناف اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح های بازرسی از اصناف برای ایجاد آرامش در بازار و حمایت از مصرف کنندگان اجرا می شود، ابراز داشت: این طرح ها از پانزدهم اسفند آغاز و تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های موجود در نانوایی های سطح شهرستان فروش غیرقانونی آرد است، تصریح کرد: در سطح شهرستان کاشان بیش از ۵۰۰ نانوایی وجود دارد که این واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از بروز این تخلفات هوشمندسازی می شوند.

ثبت نان‌های خریداری شده توسط مشتریان
وی با اشاره به اینکه در ابتدای کار ۱۵ واحد به صورت آزمایشی هوشمند می شوند، خاطرنشان کرد: نظارت بر نانوایی ها به عهده اداره جهاد کشاورزی سپرده شده است و برای هوشمندسازی قرار است تعداد نان های خریداری شده توسط مشتریان ثبت شود تا امکان اختصاص آرد به صورت عدالت‌محور به نانوایی ها وجود داشته باشد.

مظلومی افزود: اگر سهمیه آرد اختصاص داده شده و تعداد نان های فروخته شده همخوانی با همدیگر نداشته باشد اقدامات لازم در راستای کسر سهمیه آرد نانوا انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه میوه مورد نیاز شب عید مردم کاشان ذخیره شده است، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با برخی از فروشگاه های سطح شهر کاشان قرار شده است میوه ها به صورت حضوری از طرف مردم خریداری و با پیک برای آنها ارسال شود.

اعطای یارانه نهال در شهرستان کاشان
رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به اینکه برای اولین بار اعطای یارانه نهال در شهرستان کاشان اجرایی می شود، تاکید کرد: مقدار یارانه اختصاص داده شده برای سال اول به این منظور دو میلیارد ریال است که طبق برنامه ریزی انجام شده اعطا می شود.

کد خبر: ۱۳۹٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha