۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
هیچ بهانه ای برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پذیرفته نیست
نایب رئیس مجلس:

هیچ بهانه ای برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پذیرفته نیست

نایب رئیس مجلس در مراسم گرامیداشت روز پاسدر گفت: باید از خدا بخواهیم به معنای واقعی پاسدار راه شهدا، ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام اصیل باشیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین ظهر امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفند) در مراسم گرامیداشت روز پاسدار با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع) و روز جانباز و پاسدار، با بیان اینکه همه امید ما به خاندان امامت و ولایت است، گفت: با تشکیل انقلاب اسلامی اتفاق بی نظیری در دنیا شکل گرفت و در آن مقطع زمانی در مخیله دکترین و تئوریسن های سیاسی و اقتصادی نظام دنیا نمی گنجید که این اتفاق بیفتد و در گوشه ای از دنیا کسی بیاید که انقلاب، نظام، دولت و جامعه و تمدن اسلامی را احیا کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، اقدامی بی بدیل بود، افزود: امام عظیم الشأن در تاریخ کار بی بدیلی انجام داده و هنوز انقلاب اسلامی شکل نگرفته بود که آن را به رفراندوم گذاشت و در کوتاهترین زمان ممکن اجازه داد نوع حکومت سیاسی در جمهوری اسلامی مشخص شود و تاکید کردند که من یک رأی دارم و به جمهوری اسلامی رأی می دهم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یکی از اقدامات موثر و بی بدیل امام خمینی (ره) را تشکیل سپاه پاسداران دانست و گفت: همانطوری که هر کسی توفیق شهادت را پیدا نمی کند هرکسی هم توفیق پیدا نمی کند لباس سبز شرافت پاسداری را برای پاسداری از انقلاب اسلامی به تن کند و امام خمینی (ره) به حق فرمودند "اگر سپاه نبود، کشور نبود" و در مقاطع بسیار خاص و حساس کشور هم این موضوع را مشاهده کردیم.

نیکزاد با بیان اینکه جنگ برای ما دانشگاه ویژه ای بود، ادامه داد: اگر روح جنگ بر کشور حاکم نبود، مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشتیم؛ جمهوری اسلامی در جنگ های نابرابر از خود دفاع کرد و در جنگ سخت به برکت مجاهدت های علمی که گفته نمی شود سرپای خود ایستاد و در کنار مجاهدت نظامی که حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد، مجاهدت های دیگر امکان عملیات سخت را از دشمن سلب کرده است و در حال حاضر در مقابل جنگ نرمی که راه انداخته اند و می خواستند جمهوری اسلامی را از درون متلاشی کنند، محکم ایستاده ایم.

وی یادآور شد: روزانه چندین لشگر بر علیه مسئولان و نظام مقدس جمهوری اسلامی لجن پراکنی کرده و اتهام می زنند و شبهه ایجاد می کنند و مجاهدان علمی و نظامی در این عرصه برای جمهوری اسلامی آبرو خریدند و در حال حاضر باید کار جدیدی انجام داد تا بتوانیم برای مقابله با جنگ نرم و مباحث آموزشی و فرهنگی فرزندانی از نوع تربیت توحیدی تربیت کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: دشمنان باور دارند که می توانند جمهوری اسلامی را ساقط کنند و حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند و خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی باعث تقویت بنیان های انقلاب شد و در حال حاضر محکوم به پیروزی، موفقیت و قدرت هستیم و قوای سه گانه نمی توانند بگویند که نمی توان کاری کرد و باید موفق شویم و مشکلات اقتصادی معیشتی مردم را حل کنیم البته تحقق این مهم مستلزم بازگشت به ارزش های الهی، انسانی، انقلاب اسلامی و جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

وی خطاب به پاسداران حاضر در نشست با بیان اینکه باید قدر خودتان و نظام و انقلاب اسلامی را بدانید و از اسلام اصیل دور نشوید، گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه ای است که امام خمینی (ره) کاشته اند و هر چه جلوتر می رویم، اقتدار در عرصه نظامی، علمی، جهادی، اجرای عدالت، توسعه و... در سپاه پاسداران ظهور و بروز می یابد و باید از خدا بخواهیم به معنای واقعی پاسدار راه شهدا، ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام اصیل باشیم.

کد خبر: ۱۳۹٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha