۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
رشد ۲۰۰ درصدی انتقال کالا در مرزهای کشور
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد؛

رشد ۲۰۰ درصدی انتقال کالا در مرزهای کشور

صفایی، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از رشد ۲۰۰ درصدی انتقال کالا در مرزهای کشور در ماه‌های گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت است و در این مسیر باید نهایت توان خود را به کار گیریم.

وی افزود: بوشهر از دیرباز، کانون تجارت دریایی بوده و در صورت توسعه زیرساخت‌ها، شاهد رونق بیشتری در این بندر نیز خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: سفر مهر ماه رئیس جمهور به استان و مصوبات مربوط به تسهیل ته لنجی، سبب رونق بیشتر بنادر استان شده و امیدواریم این روند تداوم یابد.

صفایی تصریح کرد: صادرات و واردات دریایی در بندر بوشهر رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته که سال آینده شاهد رشد بیشتری نیز خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از رشد ۲۰۰ درصدی انتقال کالا در مرزهای کشور خبر داد و افزود: با رشد ارتباط تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی و ارتباط موثر با همسایگان شاهد رشد ۲۰۰ درصدی انتقال کالا در مرزها در ماه‌های اخیر هستیم.

صفایی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری و دریایی در بنادر استان از اساسی‌ترین اولویت‌ها برای توسعه صادرات و واردات و افزایش مبادلات تجاری است و در این مسیر گام برمی‌داریم.

کد خبر: ۱۳۹٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha