۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
قرارگاه‌های اشتغال در روستاهای تنگستان مستقر می‌شود
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

قرارگاه‌های اشتغال در روستاهای تنگستان مستقر می‌شود

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: قرارگاه‌های اشتغال در روستاهای تنگستان مستقر می‌شود.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت اقتصادی شهرستان تنگستان و بخش دلوار اظهار داشت: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت بالایی در حوزه تجاری و صیادی است و باید نسبت به توسعه زیرساخت های بندری اهتمام ویژه ای داشته باشیم و در سفری که با حضور رئیس شیلات ایران و نماینده دشتی و تنگستان از دلوار داشتیم، مشکلات بررسی و به فضل خدا بزودی مرتفع می‌شوند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از اقتصاد دلوار بر اساس تجارت دریایی است و بحث ساماندهی کالای ملوانی در سفر رئیس جمهور مصوب شد و با پیگیری استاندار به نتایج خوبی رسیده که امیدواریم در اشتغال مردم منطقه موثر باشد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جلسات کارشناسی بسیار خوبی برای ساماندهی کالای ته لنجی انجام شد و مدیران استان پای کار بودند و با هدایت جناب استاندار به نتایج بسیار خوبی در این عرصه رسیده‌ایم.

باستین تصریح کرد: 90 درصد جمعیت بخش دلوار در روستاها ساکن هستند و قرارگاه‌های اشتغال را در سطح روستاها مستقر خواهیم کرد.

دولت سیزدهم توجه شایسته‌ای به مرزداران داشته‌ است
وی یادآور شد: رویکرد اشتغال و سرمایه گذاری را در سطح بخشداران و دهیاران تسری خواهیم داد و ارزیابی را بر این اساس برای دهیاران و بخشداران انجام می‌دهیم.

باستین با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه شایسته‌ای به مرزداران داشته‌ است افزود: ابلاغ مصوبه توسعه کسب و کار و ارتقای معیشت مرزداران و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی در حال تدوین برنامه‌های عملیاتی پروژه محور برای مرزداران هستیم که برکات آن بر سر سفره مردم خود را نشان خواهد داد.

وی از طراحی اولین شهرک تخصصی زیست فناوری دریایی در بخش دلوار خبر داد و گفت: در حال حاضر چند واحد فعال شده و به زودی شاهد ایجاد این شهرک خواهیم بود.

باستین یادآور شد: کیفیت مطلوب سواحل بخش دلوار، موقعیت گردشگری مناسبی برای دلوار فراهم کرده و منطقه گردشگری دلارام و سایر مناطق گردشگری نشانه جایگاه ویژه این بخش است.

کد خبر: ۱۳۸٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha