۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد

تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی

بجنورد_ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی استانی با زیرساخت های جوان است اما به خوبی نیز در حال رشد است.

ستاری با بیان اینکه منابع تبصره ۱۶ و ۱۸ از دیگر منابعی هستند که شرکت ها می توانند از آن استفاده کنند، افزود: امسال رقم ۸۰ میلیارد تومان از منابع تبصره ۱۸ به این استان اختصاص داده شده و هر چند زمان اختصاص آن در ماه آخر سال بوده اما اتفاقات خوبی توسط آن رخ خواهد داد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ارتباط با حمایت های صورت گرفته از شرکت های دانش بنیان نیز خاطرنشان کرد: زیست بوم کارآفرینی باید در این استان توسعه یابد و زمانیکه این امر محقق شد کارآفرینان می توانند به منابع مالی نیز دسترسی مناسبی داشته باشند.

وی به صندوق پژوهش فناوری استان نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق در این استان نوپا است ولی طی یکی دو سال اخیر رشد خیلی خوبی داشته است.

ستاری تاکیدکرد: از سوی دیگر در حال حاضر بانک ها نیز تسهیلات به این شرکت ها ارائه می دهند که می توان از آن نیز استفاده کرد.

کد خبر: ۱۳۸٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha