۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
عملیات اجرایی احداث محور فیروز آباد میامی آغاز شد
معاون عمرانی استاندار سمنان:

عملیات اجرایی احداث محور فیروز آباد میامی آغاز شد

میامی- حمیدی، معاون استاندار سمنان از آغاز عملیات اجرایی احداث محور فیروز آباد - مسیح آباد در شهرستان میامی خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۴۳ میلیارد ریال به اجرا در خواهد آمد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در حاشیه سفر یک روزه به میامی با بیان اینکه عملیات کلنگ زنی محور فیروز آباد میامی به انجام رسید، تاکید داشت: اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) مجری و کارفرمای این پروژه است که برای اتمام آن ۱۴۳ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه قرار است توسط شرکت بومی روژان طرح شاهرود در طول ۱۲ ماه اجرا شود، افزود: طول این محور پنج هزار متر خواهد بود و تسهیل در آمد و شد و دسترسی مردم روستاهای منطقه از مهمترین اهداف اجرای آن است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این طرح ۴۰ هزار متر مکعب خاک برداری خواهد داشت، ابراز کرد: ۱۵۷ هزار متر مربع آسفالت در این طرح اجرا می شود.

حمیدی درباره دیگر طرح کلنگ زنی شده در سفر خود به میامی، توضیح داد: عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی روستای باغچه از توابع بخش کالپوش میامی با مساحت یک هزار و ۱۲۵ متر مربع آغاز شده است.

کد خبر: ۱۳۸٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha