۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
تامین زمین دغدغه تولیدکننده مایعات خودرویی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تامین زمین دغدغه تولیدکننده مایعات خودرویی در مازندران

ساری- فرمانبردار، فعال در تولید صنایع شیمیایی و مایعات خودرویی در شهرک صنعتی بشل، تهیه زمین را مهمترین دغدغه این واحد تولیدی برای توسعه واحد برشمرد.

حمیدرضا فرمانبردار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در زمینه تولید مایعات خودرویی شامل مکمل بنزین، تمیزکننده درون و رویه متور فعالیت داریم، اظهار داشت: ماده تولید سبب بهینه سازی و کاهش مصرف سوخت می شود.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید داخل، فرمالاسیون را با مواد خارجی مطابقات داریم و محصولی شبیه آن با قیمت نازل تر تولید کرده ایم و این محصول را مهندسی معکوس و بومی سازی کرده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر محصول تولید به افغانستان و عراق صادرات انجام می شود و ماهانه دو تا سه تریلی محصول به این کشورها صادر خواهد شد.

فرمانبردار درباره مشکلات و نیازها گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی مستاجر هستیم و درخواست زمین کردیم تا واحد تولیدی را زمین تملیکی دایر کنیم و هنوز متاسفانه ارائه نشده است.

این تولیدکننده میزان زمین مورد نیاز را دو هزار مترمربع بیان کرد و گفت: مسئولان وعده دادند نسبت به تامین زمین و ارائه آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال زایی صورت گرفته است، یادآور شد: در صورت تامین زمین و توسعه شرکت، میزان اشتغال به هفت هزار نفر افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۳۸٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha