۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
سرعت طوفان اردستان ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شد| تخریب سقف بازار
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

سرعت طوفان اردستان ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شد| تخریب سقف بازار

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با اشاره به وقوع طوفان لحظه ای با سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت در اردستان گفت: بر اثر طوفان امروز سقف بازار روز آسیب دید و۱۳ تابلوی تبلیغاتی فروافتاد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به وقوع طوفان در محدوده شهرستان اردستان اظهار داشت: این اتفاق باعث کاهش میدان دید و گرد و غبار در محورهای جاده ای اردستان به کاشان و اردستان به نائین و همچنین انارک شد.

وی با بیان اینکه اثرات این طوفان در مناطق شرق اصفهان نیز دیده شده است، ابراز داشت: این طوفان لحظه ای با سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت در مناطق شهری و روستایی اردستان، زواره و مهاباد باعث بروز خساراتی نیز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به خسارت های بر جا مانده ناشی از این طوفان گفت: تخریب ۱۰ دیوار باغ و دامداری، ۶ سقف شیروانی از جمله خسارت های ناشی از این طوفان بود.

وی با بیان اینکه در اثر این طوفان سقف شیروانی بازار روز ترخون شهر اردستان نیز تخریب شد، افزود: بروز خسارت به سه خودرو و ۱۳ پایه برق در مناطق جاده ای اردستان و انارک و نائین نیز از خسارت های به جا مانده از طوفانی است که امروز در اردستان به وقوع پیوست.

شیشه فروش همچنین از سقوط ۱۳ تابلوی تبلیغاتی و داربست در اثر این طوفان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۶ اصله درخت فرسوده در مناطق شهری شرق اصفهان نیز در اثر این طوفان خسارت دیدند.

وی با اشاره به اینکه تیم های ارزیابی به محل های وقوع این حادثه اعزام شده اند، تاکید کرد: خوشبختانه در اثر این طوفان تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

توجه به استحکام سقف و ساختمانهای مناطق عمومی و پرتردد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: خسارات امروز طوفان در اردستان نشان از ضرورت استحکام سازی منازل در برخی مناطق، بررسی دقیق درختان فرسوده و مستحکم سازی ساختمان‌ها در مناطق پرتردد دارد.

کد خبر: ۱۳۸٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha