۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
اداره شهرک های صنعتی با خود صنعتگران است| حمایت جدی از سرمایه گذاران واقعی
رئیس سازمان صنایع کوچک ایران:

اداره شهرک های صنعتی با خود صنعتگران است| حمایت جدی از سرمایه گذاران واقعی

گرگان- رسولیان، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان این که نگاه دولت، این است که وقتی شهرکی راه اندازی می‌شود اداره آن با خود صنعتگران باشد، گفت: از سرمایه گذاران واقعی حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان، شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان استان اظهارکرد: تامین زمین، آب، برق و گاز برای متقاضیان و سرمایه گذاران واقعی، یکی از وظایف و رسالت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص نحوه واگذاری امور شهرک‌ها هم توضیح داد: نگاه دولت، این است که وقتی شهرکی راه اندازی می‌شود اداره آن با خود صنعتگران باشد.

رسولیان در مورد واحدهای غیرفعال و راکد گفت: با توجه به اینکه تامین مالی دولت به بخش صنعت به خوبی انجام نشده برخی از بنگاه‌ها در تامین سرمایه در گردش با مشکل مواجه شده‌اند لذا ستاد تسهیل استانی می‌تواند کمک شایانی در فعال سازی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی داشته باشد.

وی بیان کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موظف هستند در چارچوب تعهدات و در ظرف مدت زمان قانونی تعیین شده در قرارداد حق بهره برداری زمین، نسبت به تکمیل ساخت و ساز، نصب ماشین آلات، اخذ پروانه بهره برداری و تولید اقدام کنند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت، همزمان با سفر رئیس جمهور در گلستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم مکلف است در صورت عدم ایفای تعهدات، نسبت به خلع ید طرف قرارداد و بازپس گیری اراضی راکد اقدام کند.

کد خبر: ۱۳۸٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha