۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
نظارت بر سفرهای نوروزی از فرودگاه مهرآباد آغاز شد
با حضور معاون وزیر راه؛

نظارت بر سفرهای نوروزی از فرودگاه مهرآباد آغاز شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با هدف بررسی کیفیت خدمات مسافری ارایه شده در ترمینال های فرودگاه مهرآباد و همچنین نظارت بر نرخ بلیت ارایه شده به مسافران، از این فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با هدف بررسی کیفیت خدمات مسافری ارایه شده در ترمینال های فرودگاه بین المللی مهرآباد و همچنین نظارت بر نرخ بلیت ارایه شده از سوی شرکت های هواپیمایی به مسافران، به صورت سرزده از این فرودگاه بازدید کرد.

در این بازدید که حسن خوشخو معاون هوانوردی و بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری و ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد حضور داشتند، ترمینال های فرودگاه مورد نظارت دقیق قرار گرفتند و از نزدیک با هموطنان در خصوص ارائه خدمات فرودگاهی به بحث و گفتگو پرداختند و موارد مطروحه از سوی مسافران مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید محمدی بخش بر لزوم آمادگی کلیه فرودگاه های کشور جهت ارایه خدمات مطلوب به مسافران و هموطنان عزیز در نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این مهم که تا این لحظه محدودیتی برای سفر هوایی نوروزی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ نشده‌است، گفت: صنعت هوانوردی کشور تابع تصمیمات این ستاد بوده و در حال حاضر هموطنان عزیز می توانند با ارایه کارت تزریق دو دوز واکسن کرونای خود اقدام به تهیه بلیت سفر نوروزی خود کنند.

به گزارش شرکت فرودگاه ها؛ محمدی بخش تاکید کرد: در این شرایط باید همه دست اندرکاران صنعت هوانوردی تلاش کنند تا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خاطره یی خوب از سفر هموطنان ایجاد کنند.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha