۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
۱۴ هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای در همدان ذخیره شد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان:

۱۴ هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای در همدان ذخیره شد

همدان - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از ذخیره سازی ۱۴ هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای در استان همدان خبر داد و گفت: در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

به گزارش بازار؛ بهروز الیاسی با بیان اینکه ذخیره سازی ۱۴ هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای ازته، فسفاته و پتاسه به انجام رسیده است، اظهار کرد: سعی شد تا در این زمینه به نحو مناسب وارد کار شویم تا کود شیمیایی مورد نیاز کشت‌های بهاره استان همدان تأمین و توزیع شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر تأمین کود شیمیایی از محل ذخیره انباری، سهمیه کودهای شیمیایی استان از مبادی حمل، بنادر، پتروشیمی‌های کشور و همچنین تولیدکنندگان داخلی بدون وقفه در حال حمل و تخلیه در کارگزاری‌ها و عاملین فروش این شرکت در شهرستان‌های استان همدان است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه در زمینه تأمین کود شیمیایی در استان همدان هیچ گونه کمبودی وجود ندارد، عنوان کرد: در روزهای پایانی سال و نیز روزهای تعطیل ایام نوروز نیز این شرکت، سهمیه کود شیمیایی ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان را تأمین و از طریق کارگزاری‌ها و عاملین فروش در اختیار کشاورزان استان همدان قرار خواهد داد.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha