۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
اصفهان قطب طلای کشور است | نادیده گرفتن نقش برندسازی در افزایش صادرات
رئیس انجمن تولیدکنندگان طلای اصفهان:

اصفهان قطب طلای کشور است | نادیده گرفتن نقش برندسازی در افزایش صادرات

اصفهان - مینایی،رئیس انجمن تولیدکنندگان طلا، نقره و سنگ های قیمتی اصفهان گفت: تولید کنندگان طلا باید به برندسازی در این حوزه توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانیم صادراتی مستمر و همیشگی داشته باشیم.

طلا مینایی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اصفهان نقش مهمی در حوزه تولید طلا داشته و قطب طلا و جواهر کشور به شمار می رود اما هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت به درستی در راستای پیشرفت اقتصادی کشور سود ببریم.

وی افزود: ما باید با تعامل بیشتر با دنیا کشورهای بیشتری را در این حوزه دعوت کنیم و در راستای به روز کردن تجهیزات و تکنولوژی ها در این عرصه گام برداریم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان طلا، نقره و جواهر اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه طلا می تواند ما را در صادرات این فلز مهم که به نوعی سرمایه هر کشوری محسوب می شود کمک کند، گفت: خوشبختانه ما نمایشگاه طلای اصفهان را در پیش داریم که می تواند نقش مهمی در عرصه صادرات داشته باشد و دروازه ورود به صادرات بیشتر در این حوزه است.

وی ادامه داد: فعالان این حوزه باید نمایشگاه طلا را با کیفیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار کنند و با توجه به جایگاه چشمگیر اصفهان در این حوزه در راستای اشتغالزایی بیشتر در این حوزه گام بردارند.

این فعال حوزه طلا با اعلام اینکه انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان اصفهان همواره یار و یاور فعالان این حوزه بوده است، تاکید کرد: به کمک بخش خصوصی طی دو سال گذشته با پرداخت یارانه هایی سعی در کیفی کردن نمایشگاه ها و همچنین حضور تولید کنندگان در عرصه های بین المللی داشته ایم.

مینایی خواستار بازنگری در قوانین مربوط به برگزاری نمایشگاه های طلا در ایران شد و تصریح کرد: ما باید سهولت بیشتری برای تولید کنندگان ایجاد کنیم تا بتوانیم در ادامه صادرات را در راستای تقویت اقتصاد کشور قوی تر کنیم.

وی از اصفهان به عنوان بالاترین تولید کننده طلا، نقره و سنگ های قیمتی نام برد و تاکید کرد: تولید کنندگان و فعالان این حوزه باید به برندسازی در این حوزه توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانند صادراتی مستمر و همیشگی داشته باشند و محصولات شناخته شده خود را در بازارهای بین المللی عرضه نمایند.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha