۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
توزیع هرگونه اقلام و هدیه به مناسبت ایام عید ممنوع است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توزیع هرگونه اقلام و هدیه به مناسبت ایام عید ممنوع است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پایان سال، رویه نادرست برخی شرکت‌ها در توزیع اقلام و بسته‌هایی در قالب هدیه عید به افراد خارج از سازمان ممنوع است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی» تصریح‌کرد: اعطای هر گونه هدیه، بسته و احیانا کارت هدیه، سکه یا وجه نقد و امثال آنها به افراد خارج شرکت‌ها و سازمان‌ها ممنوع است.

وی تاکید کرد: لازم است مدیران صندوق‌ها، سازمان‌ها و بانک‌ها و همه شرکت‌های زیرمجموعه اکیدا رعایت این موضوع را پایش و با موارد تخلف، برخورد و موضوع را به مراجع نظارتی گزارش کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه‌داد: اعضای هیات مدیره منصوب یا منتخب زیرمجموعه های وزارت متبوع (به صورت نماینده شخص حقوقی یا منتخب مجمع) مکلفند بلافاصله این موضوع را به هیات مدیره و مدیرعامل شرکت‌های محل تصدی خود اطلاع‌رسانی کرده و به صورت مکتوب درخواست کنند که این موضوع رعایت شود.

وی خواستار آن شد تا به عنوان سهامدار عمده، از حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی شرکت‌ها تقاضا شود ضمن الزام شرکت‌ها به افشای این موضوع در یاداشت‌های همراه صورت‌های مالی، عدم رعایت آن را در گزارش خود درج کنند.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha