۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
۱۱ محور مسدود بر اثر سیل در شهرستان قوچان بازگشایی شد
باتلاش راهداران

۱۱ محور مسدود بر اثر سیل در شهرستان قوچان بازگشایی شد

قوچان- مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان گفت: تعداد ۱۱ محور اصلی و فرعی شهرستان قوچان که براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود به همت راهداران قوچان بازگشایی و عملیات پاک‌سازی آن در حال انجام است.

خبرگزاری بازر؛ سهراب عفتی در گفت‌وگو با بازار در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی این شهرستان بیان کرد: از شب گذشته با توجه به بارش رحمت الهی در شهرستان قوچان به دلیل جاری شدن سیل تعدادی از محورهای اصلی و فرعی مسدود شد که با تلاش مجموعه راهداری این شهرستان بازگشایی شد.

وی افزود: راهداران از شب گذشته تلاش کردند تا محور دوراهی سبزوار به سمت سر ولایت آب‌نمای دوغایی که به علت سیلاب مسدود شد و هم‌چنین محور دیزادیز به عمارت را بازگشایی کنند.

وی بیان کرد: همچنین محور امام وردیخان روستای یادگار نیز که به علت سیلاب مسدود شده بود عملیات بازگشایی آن با تلاش مأموران راهداری با موفقیت انجام پذیرفت.

عفتی بابیان اینکه در مسیرهای باجگیران و انتهایی سد تبارک نیز به دلیل ریزش سنگ دچار انسداد مسیر شده بودیم ادامه داد: عملیات پاک‌سازی در این محورها در حال انجام است و البته دربسیاری از محورها پل‌ها و تأسیسات زیر بنایی متحمل خسارت‌هایی شده است که مرمت آن نیاز به زمان دارد.

آبگرفتگی منازل مسکونی روستای حصار

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع سیل و با توجه به مسدود شدن محور قوچان به سرولایت اعضای یک خانواده که قصد عزیمت به قوچان را داشتند و از مسیر فرعی اقدام به حرکت به سمت قوچان کرده بودند شب گذشته در سیل گرفتار شدند.

مسعود برازنده افزود: در همین راستا شب گذشته نیرو های امدادی پایگاه شهید یوسف کلاهدوز مقارن ساعت سه با مداد به محل حادثه در محور قوچان-سبزوار مقابل روستای عظیم آباد اعزام  و نسبت به رها سازی هشت نفر اعضای یک خانواده گرفتار در سیل اقدام و آن ها را توسط خودرو آمبولانس به قوچان انتقال دادند.

وی هم چنین از رفع آب گرفتگی برخی منازل روستایی در روستای حصار توسط عوامل هلال‌احمر این شعبه خبر داد و گفت: در این عملیات نیز  نسبت به تخلیه آب گرفتگی پنج خانه روستایی با استفاده از تجهیزات لازم اقدام شد.

کد خبر: ۱۳٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha