۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد

نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جلسه علنی اظهار داشت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس به موقع تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس متأسفانه با تأخیر به شورای نگهبان فرستاده شده و باعث بهانه‌تراشی و تجمع معلمان شده است.

وی افزود: اداره قوانین در خصوص انطباق قوانین مصوب مجلس با قوانین بالادستی نیز باید سریع‌تر اقدام کند تا حاشیه برای مجلس ایجاد نشود و مجلس مجبور نباشد بعد از بررسی یک بند از لایحه بودجه مجدداً در مورد آن رأی‌گیری کند و رأی دو سوم را بگیرد. اداره قوانینی که شبانه علیه طرح صیانت نامه می‌زند این مصوبات را نیز زودتر بررسی کند.

وی در تذکر دیگر با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌ها گفت: مرکز پژوهش‌ها ۵۰ روز طرح صیانت را معطل نگه داشت و پس از آن رئیس مرکز پژوهش‌ها علیه این طرح توئیت منتشر می‌کند و اینها نوعی حاشیه‌سازی علیه مجلس است و باید رئیس مجلس آن را مدیریت کند تا حاشیه‌های کمتری متوجه مجلس باشد تا از داخل مجلس تخریب نشود.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است اما در مورد روال بررسی لایحه بودجه جهت استحضار ۸ هزار پیشنهاد داشتیم و آن بخشی که با قوانین بالادستی تطبیق نداشت، کنار گذاشته شد و تا جایی که امکان داشت این کار انجام شده است و نمایندگان باید با ما در ارائه پیشنهادات همکاری کنند و ما قانونا نمی‌توانیم بر اساس آیین‌نامه پیشنهادات آنها را حذف کنیم.

کد خبر: ۱۳۷٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha