۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۱ تداوم خواهد یافت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۱ تداوم خواهد یافت

نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح اقدام کمیسیون تلفیق در جهت افزایش اعتبارات تخصیص یافته به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، از افزایش اعتبارات این بخش به ۳۲۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی نیک زاد در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ضمن تقدیر از اقدام کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در جهت افزایش اعتبارات تخصیص یافته به اجرای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، گفت: دولت در لایحه بودجه مبلغ ۲۱۹ هزار میلیارد تومان به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان اختصاص داده بود اما در کمیسیون تلفیق از محل بند الحاقی یک تبصره ۲ این لایحه مبلغ ۱۰۴ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام برای صندوق های تامین اجتماعی، لشگری و کشوری تعیین شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اقدام کمیسیون تلفیق مبلغ تخصیص یافته به این بخش به ۳۲۳ هزار میلیارد تومان رسید و دولت نیز ۱۰۰ درصد اعتبارات صندوق بازنشستگان نیروهای مسلح و کشوری را تخصیص خواهد داد.

وی تاکید کرد: از کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ تشکر می کنیم که آنچه دیدگاه دولت نسبت به بازنشستگان بود را به رقم بالاتری افزایش داد.

کد خبر: ۱۳۷٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha