۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
۴۰۰ تن مرغ منجمد در استان همدان ذخیره شده است
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان:

۴۰۰ تن مرغ منجمد در استان همدان ذخیره شده است

همدان - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: در راستای تنظیم بازار مرغ استان همدان ۴۰۰ تن مرغ منجمد تأمین شده و به‌صورت مستمر وارد بازار خواهد شد.

به گزارش بازار؛ غلامحسین تقوی گفت: در راستای تنظیم بازار مرغ استان همدان ۴۰۰ تن مرغ منجمد تأمین شده و به‌صورت مستمر وارد بازار خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تأمین نهاده‌های دامی وجود ندارد و با توجه به شرایط خشکسالی حدود ۴۰ درصد نهاده بیشتر از سال قبل دریافت کردیم، ادامه داد: طی دو ماه دی و بهمن، ۶ میلیون و ۸۰۰ قطعه جوجه‌ریزی و در ۱۰روز ابتدای اسفندماه نیز ۹۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان همدان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: تولید گوشت قرمز همدان نیز بیش از نیاز استان و مازاد بر مصرف مردم است و ۱۱۰ تن سهمیه گوشت منجمد به استان اختصاص یافته که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تقوی با بیان اینکه از اول دی ماه تاکنون یک هزار و ۳۰۰ تن سهمیه برنج تایلندی با قیمت هرکیلوگرم ۱۲۵هزار ریال توزیع شده است، بیان کرد: ۶۵۰ تن سهمیه برنج هندی به قیمت‌ هرکیلوگرم ۲۴۰هزار ریال به استان همدان اختصاص یافته و در چند روز گذشته سه هزار تن برنج توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه روغن خانوار به‌طور مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، گفت: در روزهای اخیر دو هزار تن نیز سهمیه مازاد به استان همدان اختصاص یافت.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha