۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
نقدینگی مشکل ۹۰ درصد واحدهای تولیدی استان سمنان است
دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان:

نقدینگی مشکل ۹۰ درصد واحدهای تولیدی استان سمنان است

سمنان- دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان، با بیان اینکه نقدینگی مشکل ۹۰ درصد واحدهای تولیدی استان است، گفت: دولت برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی جدید در استان با اعطای تسهیلات سرمایه ثابت برنامه داشته باشد.

عبدالحمید دربانیان در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه امروز ۹۰ درصد واحدهای تولیدی استان سمنان دارای مشکل نقدینگی هستند، بیان کرد: رفع مشکلات این واحدها در واقع به معنای رفع مشکلات رونق تولید است.

وی افزود: توقع است که دولت برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی جدید در استان سمنان با اعطای تسهیلات سرمایه ثابت برنامه داشته باشد.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی در سطح استان دارای پروانه فعالیت هستند، بیان داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی استان به خصوص واحدهای کوچک و متوسط با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

دربانیان بیان کرد: فشارهای خارجی و تحریم در کاهش سرمایه‌گذاری‌ها در استان سمنان بی‌تاثیر نبوده اما در واقع این سکه روی دیگری هم دارد و آن هم خود فعالان اقتصادی و دولت است که باید برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی جدید در سمنان با توجه به نیاز و شرایط استان اهتمام داشته باشند.

کد خبر: ۱٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha