۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
 اعزام هیات تجاری و فناوری ایران به نمایشگاه انرژی خاورمیانه در دبی
رئیس مرکز تجاری ایران در امارات اعلام کرد

اعزام هیات تجاری و فناوری ایران به نمایشگاه انرژی خاورمیانه در دبی

رئیس مرکز تجاری ایران در امارات از اعزام هیات تجاری و فناوری ایران به چهل و هفتمین دوره نمایشگاه انرژی خاورمیانه در دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت صمت، محمدرضا طلایی رئیس مرکز تجاری ایران در امارات با بیان این مطلب، افزود: از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه (هفته آینده) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و همکاری سندیکای صنعت برق ایران هیئتی را برای بازدید از نمایشگاه انرژی خاورمیانه به دبی اعزام می‌کنیم.

حضور بیش از ۸۰۰ شرکت از سراسر جهان در نمایشگاه انرژی دبی
وی با بیان اینکه این چهل و هفتمین دوره نمایشگاه انرژی خاورمیانه است، تصریح کرد: بیش از ۸۰۰ شرکت از سراسر جهان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و در سال‌های گذشته بیش از ۱۸ هزار بازدید کننده داشته است.

رئیس مرکز تجاری ایران در امارات همچنین گفت: اطلاعات ۸۰۰ شرکت شرکت کننده در این نمایشگاه احصاء شده است تا ملاقات‌های تجاری و B۲B با شرکت‌های ایرانی برای آن‌ها هماهنگ شود.

معرفی آخرین دستاوردهای حوزه انرژی، چشم اندازها و ایده‌های نو
طلایی با بیان اینکه نمایشگاه در بخش‌های مختلفی از جمله راه حل‌های هوشمند، انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و مدیریت انرژی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بازدید مجازی در این نمایشگاه فعال است و آخرین دستاوردهای حوزه انرژی، چشم اندازها و ایده‌های نو معرفی خواهد شد. همچنین همایش‌ها و رویدادهای جانبی نیز در این دوره از نمایشگاه دایر خواهد بود که از جمله مهمترین آن آشنایی با جدیدترین رویکردهای دیجیتالی سازی انرژی، شامل انرژی خورشیدی، باد، انتقال و توزیع انرژی و انرژی‌های پشتیبان است.

دعوت از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه
رئیس مرکز تجاری ایران در امارات ادامه داد: این مرکز با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و اعضای سندیکای صنعت برق ایران برای حضور در این نمایشگاه، در صدد است تا میان فعالان صنعت انرژی کشورمان و دیگر کشورها مذاکرات لازم انجام گیرد و فعالان این صنعت با آخرین دستاوردهای روز دنیا آشنا شوند.

کد خبر: ۱۳۷٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha