۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
مشکلات نیروگاه شهید باکری سمنان برطرف شود| تامین برق در اولویت
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان :

مشکلات نیروگاه شهید باکری سمنان برطرف شود| تامین برق در اولویت

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: با توجه به صنعتی بودن استان نیاز است که مشکلات نیروگاه شهید باکری سمنان برطرف شود.

محمد حمیدی در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با توجه به صنعتی بودن استان، مصرف برق در امور صنعتی اهمیت ویژه ای دارد، تاکید کرد: انتظار داریم موانع و مشکلات نیروگاه شهید باکری برطرف شود.

وی با بیان اینکه نیروگاه شهید باکری سمنان تاثیر بسیار زیادی در تامین برق استان دارد، ابراز کرد: از مسئولان ذی ربط خواسته ایم که به رفع موانع تکمیل نیروگاه باکری به سرعت برطرف شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در صورتی که موانع تکمیل این نیروگاه برطرف شود این مجموعه با حداکثر ظرفیت به فعالیت خود ادامه می دهد، ابراز کرد: امیدواریم که این نیروگاه به سرعت به مدار باز گردد چرا که تامین برق صنعتی در زمره اولویت های مورد نیاز استان است.

حمیدی همچنین گفت: تعامل بسیار خوبی بین مدیران وزارت نیرو در سطح استان سمنان بر قرار می باشد و همچنین هماهنگی مناسبی بین مجموعه ها و استانداری برقرار می باشد که در نتیجه باعث تسریع بخشیدن به کارها در امور مختلف می شود.

وی همچنین آب و تامین برق را دو نیاز اصلی برای توسعه استان سمنان و به ویژه جذب سرمایه گذاری دانست.

به گزارش بازار، مجید وفایی به عنوان سرپرست شرکت برق منطقه ای سمنان به جای علی اکبر صباغ و سید محمد حسینی نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به جای سید محمد موسوی زاده معرفی شدند.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha