۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
آغاز برنامه تحول راهبردی بانک سپه از سال ۱۴۰۱
مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد

آغاز برنامه تحول راهبردی بانک سپه از سال ۱۴۰۱

ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه طی نامه‌ای انجام مراحل پایانی تدوین برنامه تحول راهبردی بانک سپه برای افق سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نامه ای ضمن قدردانی از تلاش‌ها، متانت و شکیبایی آحاد کارکنان این بانک در اجرای فرآیندهای ادغام تصریح کرده است: برنامه تحول راهبردی بانک سپه به‌منظور بسترسازی برای رشد و تعالی سازمانی و ارتقای جایگاه بانک در فضای رقابتی و همچنین ایجاد انسجام‌بخشی و یکپارچگی در تمام بخش‌های سازمانی این بانک تدوین شده است.

مدیرعامل بانک سپه در این نامه با اشاره به مؤلفه‌های تحول‌آفرین صنعت بانکداری تأکید کرده است: مدل‌های نوآورانه کسب‌وکار بانکی، رشد سریع تحولات فناورانه و دیجیتالی، ظهور اکوسیستم بانکداری و ورود بازیگران جدید به عرصه خدمات مالی، ایجاب می‌کند، بانک سپه به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک کشور برای موفقیت در فضای رقابتی با نقشه راه هوشمندانه و یکپارچه فعالیت کند.

ابراهیمی در ادامه این نامه، ضمانت اجرایی برنامه تحول راهبردی بانک سپه را همراهی و همدلی تمامی کارکنان دانسته و از همکارانش در ارکان مختلف بانک خواسته است: دست‌اندرکاران تدوین و اجرای سند مهم و راهبردی بانک را در سطوح مدیریتی، تخصصی و اجرایی همراهی و کمک کنند.

وی در این نامه تاکید کرده است: تدوین و جاری‌سازی راهبردهای کلان بانک با مشارکت و همدلی کارکنان، دستیابی به اهداف را سریع‌تر و دقیق‌تر خواهد کرد و با اهتمام مضاعف سازمانی، تحقق اهداف برنامه تحول راهبردی میسر و برگ زرین دیگری به صحیفه افتخارات بانک سپه در افق سال ۱۴۰۴ مقارن با صدسالگی بانک افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۷٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha