۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین در انتظار صدور مجوز هستیم
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین در انتظار صدور مجوز هستیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در انتظار صدور مجوز برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به ایران هستیم، گفت: به‌محض صدور مجوزهای پروازی، در کمتر از ۲ یا سه ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم شد.

به گزارش بازار، محمد محمدی‌ بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به آخرین اقدامات انجام شده برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به ایران اشاره کرد و افزود: بنابه دستور معاون اول رئیس‌جمهوری تمهیدات لازم برای بخش ترابری اتباع ایرانی و مقیم اوکراین انجام و یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران برای تردد این افراد در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه به محض صدور مجوزهای لازم از سوی کشور اوکراین و بخش شروع فعالیت های پروازی این امکان فراهم می شود تا به کی‌یف پرواز کنیم، گفت: در غیر این‌صورت اگر ایرانیان مقیم خود را به مرز کشورهای همجوار برسانند و این امکان را داشته باشیم که به آن کشور تردد داشته باشیم، بلافاصله جابه‌جایی ایرانیان از طریق هوایی انجام خواهد شد.

محمدی‌ بخش ادامه‌داد: تمهیدات لازم در جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است و امیدواریم تا این اقدام را بدون مشکل اجرایی کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه هواپیما را از چرخه عملیاتی خود خارج کرده‌ایم و در انتظار صدور مجوز هستیم، گفت: به محض صدور مجوزهای پروازی، در کمتر از ۲ یا ۳ ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم شد.

وی خاطرنشان‌کرد: شرط صدور مجوز از نهادهای بین‌المللی است که با رایزنی های انجام شده از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران و مبادی در حوزه‌های بین المللی به خصوص ایکائو (سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری) دنبال دریافت مجوز هستیم تا پروازها را انجام دهیم.

کد خبر: ۱۳۷٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha