۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
تصمیمات بر اساس خرد جمعی صورت می گیرد| عقد اخوت با هیچ کس نبسته ایم
سرپرست شرکت فرودگاه‌ها:

تصمیمات بر اساس خرد جمعی صورت می گیرد| عقد اخوت با هیچ کس نبسته ایم

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تعاملات ما با همه پیمانکاران سرمایه گذاران و شرکت های هواپیمایی بر اساس قانون خواهد بود و با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی با حضور سرپرست شرکت فرودگاه‌ها، اعضای هیات مدیره و معاونین در مرکز عملیات ایمنی و اضطراری به صورت ویدئو کنفرانس با فرودگاه‌ها برگزار شد.

حمیدرضا سیدی در نخستین حضور خود در این هم اندیشی در کسوت سرپرست شرکت فرودگاه‌ها در سخنانی با ادای احترام به بنیانگذارجمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و حرم، ضمن قدردانی از زحمات یکایک مدیران در یک سال گذشته با وجود مشکلات بسیاری از جمله تحریم و بیماری و حفظ آبروی صنعت در این شرایط سخت گفت: در سال پیش رو نیز با همکاری و همراهی یکدیگر در کنار انتقال تجربیات به سمت تعالی و پایداری شرکت فرودگاه‌ها حرکت کنیم.

وی براتخاذ تدابیر مناسب و رعایت ضوابط، مقررات و اساسنامه شرکت در همه سطوح مدیریتی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال تاکید کرد.

سیدی، اتخاد تصمیمات مدیریتی بر پایه خرد جمعی در هیات مدیره شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت: هر تصمیمی صورت گیرد قطعا بر اساس دانش و تجربه اعضای هیات مدیره و در چارچوب مقررات است و همه ما به عنوان اعضای یک خانواده باید تابع مقررات باشیم تا از بروز گرفتاری جلوگیری کنیم.

وی گفت: اساس کار شرکت، فرودگاه داری، ناوبری هوایی و سرویس به مسافر و پرواز است و اگر فرودگاه‌ها نباشند عملا ستاد معنا و مفهوم ندارد و بر همین اساس شرکت برای خدمت به مسافر ایجاد شده و ما می بایست به دنبال حل مشکلات باشیم.

وی حل مشکلات فرودگاه‌ها برای سرویس دهی به مسافران و مردم را از انتظارت اولیه خود خواند.

سرپرست شرکت فرودگاهها، تغییر را از الزامات هر مجموعه یی عنوان کرد و گفت: تغییرات باعث خروج از روزمرگی و جاری شدن خون تازه در رگهای سیستم و پایداری و ماندگاری آن می شود.

وی درعین حال گفت: تغییرات مدیریتی در چارچوب اساسنامه و با تغییر روش ها و مبتنی بر خرد جمعی صورت خواهد گرفت.

سیدی، ارزیابی عملکرد مدیران فرودگاهی را براساس شاخص هایی چون رضایت همکاران فرودگاهی، تعامل با مقامات استانی، تفویض اختیار و سلامت اداری عنوان و با اشاره به سوگند نامه ضمیمه حکم انتصاب گفت: احکام مدیریتی براساس تعهد و رعایت بند- بند سوگند نامه خواهد بود و باید قدر زمان و فرصت در اختیار را دانست و از همه ظرفیت در سایه تعهد و وجدان برای پیشبرد امور استفاده کرد.

وی تداوم جلسات با فرودگاهها تا پایان سال به صورت مجازی برای گره گشایی از موانع فرودگاهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فرودگاه‌ها برای تعیین تکلیف پروژه های ناتمام گزارش عملکرد را ظرف یک هفته آینده برای تصمیم گیری در هیات مدیره ارسال کنند.

وی همچنین بر استفاده از توان کارکنان برای پیشبرد امور تاکید و بر حذف مشاوران مجازی تا پایان سال جاری جز در مواردی که هیات مدیره مجوز بدهد، تاکید کرد.

به گزارش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ سیدی، بر وصول مطالبات از شرکت های هواپیمایی و بازگشت به دوران پیش از کرونا در این مورد تاکید کرد و گفت: ما در این خصوص با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم و با بهره برداران، سرمایه گذاران چه در بخش دولتی وخصوصی بر اساس مقررات عمل خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha