۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
اجرای پروژه‌های عمرانی ۷۵ میلیاردی در شهرک‌های صنعتی خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:

اجرای پروژه‌های عمرانی ۷۵ میلیاردی در شهرک‌های صنعتی خوزستان

اهواز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در حال حاضر چهار پروژه عمرانی گاز، مخابرات، آسفالت و بهسازی معابر و مخزن هوایی آب با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان اظهار کرد: رئیس جمهور قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرده است.

وی افزود: در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز ۳۰۷ قرارداد واگذاری زمین بسته شده است که از این تعداد ۱۴۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و ۱۱۹ واحد صنعتی با اشتغال ۱۲۱۷ نفر هم اکنون فعال هستند؛ در طی ۶ ساله گذشته به منظور بهسازی فضای کسب و کار ۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در این شهرک در قالب پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در خصوص اجرای پروژه های عمرانی توضیح داد: در حال حاضر چهار پروژه عمرانی گاز، مخابرات، آسفالت و بهسازی معابر و مخزن هوایی آب با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

محمدیان ادامه داد: قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور یعنی رونق مجدد تولید و راه اندازی واحدهای صنعتی راکد که سبب ایجاد اشتغال و شرایط اقتصادی بهتر در منطقه می شود.

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از رونق تولید و تسهیل تسویه بدهی ریالی غیرجاری تولید کنندگان به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، چنانچه تسهیلات گیرندگانی که تمام یا بخشی از بدهی سررسید شده خود را تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت نکرده‌اند، بخواهند بدهی غیرجاری خود را نقداً تسویه نمایند، بدهی آنان بر اساس دستور العمل ابلاغی محاسبه خواهد شد.

کد خبر: ۱٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha