۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۲۸ درصد از مصرف گاز کردستان مربوط به نیروگاه سنندج است
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

۲۸ درصد از مصرف گاز کردستان مربوط به نیروگاه سنندج است

کردستان- مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی سنندج ۲۸ درصد از مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده است.

احمد  فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین سوخت نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی شهرستان سنندج در طول سال با گاز طبیعی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف روزانه نیروگاه به طور میانگین سه الی چهار میلیون متر مکعب است، اضافه کرد: میزان مصرف گاز توسط نیروگاه تولید برق سنندج ۲۸ درصد از کل مصرف گاز در استان است.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: میزان مصرف گاز کردستان در سال ۹۷ در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دو میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۵۲۳ هزار مترمکعب گاز بود که ۸۳۹ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۶۱ متر مکعب در بخش نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی شهرستان سنندج مصرف شده است.

وی اضافه کرد:  سال ۹۸ در مجموع بخش های خانگی، تجاری و صنعتی سه میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۵۹ متر مکعب گاز مصرف کردند که ۸۳۲ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۵ متر مکعب مصرف در بخش نیروگاهی اتفاق افتاده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: در فصل سرد سال اولویت مصرف گاز طبیعی با مصرف بخش خانگی است و در صورت لزوم برای تامین مصارف این بخش مصرف صنایع به خصوص نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج با محدویت مواجه می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۶۷۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha