۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
۳۰ هزار نفر زنجانی واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۳۰ هزار نفر زنجانی واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه تاکنون ۵۶ هزار زنجانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۳۰ هزار نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار به روند ثبت نام در طرح مهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۶ هزار و ۵۸۹ نفر زنجانی در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۱۹ هزار نفر مجرد هستند.

وی اظهار کرد: شهرستان زنجان با بیش از ۴۱ هزار و ۴۶۱ نفر، بیشترین تعداد ثبت نامی ها در استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق برآورد انجام گرفته بیش از ۷۰ درصد از ثبت نام کنندگان در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن، واجد شرایط برای مسکن دار شدن هستند و این تعداد ۳۰ هزار نفر زنجانی را شامل می‌شود.

بیات منش تاکید کرد: پایش متقاضیان در حال انجام است و اولویت ما در فاز اول ۵ هزار نفر در سطح استان است که با توجه به سن افراد، وضعیت تاهل و عائله‌مندی براساس (تعداد افراد خانواده) متقاضیان به بانک معرفی و تشکیل پرونده خواهند داد.

وی افزود: سامانه استعلام مالکیت مشکلاتی دارد، افزود: در حال پیگیری برای رفع مشکل سامانه هستیم تا به زودی این مشکل رفع شود و در این میان پایش افراد مجرد در سطح آخر انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از اضافه شدن یک کارگزاری مسکن در منطقه مهر آرا در شهر زنجان خبر داد و ابراز داشت: سایت مهرآرا سومین سایت در شهر زنجان است که ثبت نامی ها جدید مسکن در این سایت خواهد بود و همچنین در شهر ابهر با همکاری مجموعه معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد قرار داد کارگزاری منعقد شده است.

بیات منش ابراز کرد: به مباحث پیوست فرهنگی و مذهبی در دو سایت مسکن توجه خواهد شد و از ظرفیت این هیئت امنا استفاده کنیم و فضاهای مذهبی و فرهنگی در سایت‌های مسکونی احداث شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha