۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
شناسایی ۲۱۰ فقره تخلف در بازرسی و نظارت کالاهای اساسی همدان
معاون جهادکشاورزی همدان عنوان کرد:

شناسایی ۲۱۰ فقره تخلف در بازرسی و نظارت کالاهای اساسی همدان

همدان - معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کشف و شناسایی ۲۱۱ فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی این استان از ابتدای قانون انتزاع تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار؛ حسین فضلی اظهار کرد: از ابتدای اجرای قانون انتزاع تاکنون با انتقال بخشی از نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی و با به کارگیری امکانات و نیز نیروهای سازمان جهاد کشاورزی دو هزار و ۱۱۷ مورد بازرسی از شش گروه کالاهای اساسی تنظیم بازار انجام شده است.

وی گفت: در این بازرسی ها ۲۱۱ فقره تخلف به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان کشف و شناسایی و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلفات به تعزیرات معرفی شد.

فضلی گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت را از جمله تخلفات شناسایی شده برشمرد و عنوان کرد: اقلام پروتئینی، لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و روغن از جمله شش گروه کالایی اساسی تنظیم بازار بوده که توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی مورد نظارت و بازرسی قرارگرفته است.

فضلی با اینکه علاوه بر این؛ اقلام اساسی که در قالب تنظیم بازار به استان سهمیه داده می‌شود و سایر اقلام که در سطح بازار و توسط اصناف به فروش می رسد مورد بازرسی قرار می‌گیرند، گفت: مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی با موضوع قانون انتزاع (به جز شورای آرد و نان ) از ابتدای دی ماه در اختیار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha