۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
اجرای همزمان ۷ سد در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

اجرای همزمان ۷ سد در استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از احداث همزمان ۷ سد در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از دغدغه‌های اساسی و مهم مردم و مسئولان استان بوشهر، بحث تامین آب شرب مردم است که در سال جاری گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی افزود: برای رهایی از وابستگی آب استان به سایر استان‌ها، چند برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت در دست اجراست که تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و اجرای چند سد در نقاط مختلف استان از این برنامه‌ هاست.

استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۷ سد در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش مسئولان در شرایط کنونی ۷ سد شامل سد دالکی، سد دهرود، سد خاییز، سد باغان جم، سد دشت پلنگ، سد باهوش و سد اخند عسلویه در دست اجراست.

محمدی‌زاده بیان کرد: سد باهوش تنگستان و سد دهرود در دشتستان در مرحله آغاز عملیات اجرایی هستند و ۵ سد بقیه از پیشرفت مناسبی برخوردارند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، حدود ۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل سدهای هفتگانه سرمایه‌گذاری می‌شود و به فضل خدا بزودی شاهد تسریع در تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: باید اولویت‌های پروژه‌های استان را بر اساس نیازهای ضروری مردم، دسته‌بندی کنیم و برای تکمیل پروژه‌های مورد مطالبه مردم تلاش بیشتری شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha