۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
رویکرد دولت سیزدهم، آغاز پیشرفت از مناطق کم‌ برخوردار است
معاون امور تعاون وزارت کار:

رویکرد دولت سیزدهم، آغاز پیشرفت از مناطق کم‌ برخوردار است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به دو شهرستان «ممسنی و رستم» گفت: رویکرد دولت سیزدهم آغاز پیشرفت از مناطق کم برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در سفر یک‌روزه به فارس در شورای اداری این دو شهرستان افزود: مردم ایران به اهالی این مناطق بدهکارند.

وی افزود: در این شهرستان‌ها محرومیت نه بلکه مظلومیت دیدم و استفاده ازظرفیت‌های عظیم این مناطق در پیچ و تاب مراحل اداری مانده‌ است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: شهدا حق زیادی به گردن همه ما دارند و منطقه رستم و ممسنی نیز به لحاظ پایداری در مسیر انقلاب، از اعزام نیرو به جبهه‌ها تا حضور در جمع مدافعان حرم سابقه درخشانی دارند به طوری که همواره در صف اول دفاع از کیان کشور قرار داشته و دارند.

مسکنی تأکید کرد: در این سفر قرار بر این شد که تسهیلات مورد نیاز طرح‌های اشتغال‌زای روستایی در بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران تأمین شود.

معاون امور تعاون تأکید کرد: در بخش اشتغال این دو شهرستان نیز مواردی مدنظر است که در مسیر توسعه این دو شهرستان اختصاص می‌ یابد.

وی، تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران را در این دو شهرستان برای ایفای نقش هلدینگ اقتصادی ضروری دانست.

کد خبر: ۱۳۶٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha