۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کاهش قیمت خودرو سرلوحه کار مدیران عامل ایران خودرو و سایپا باشد
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کاهش قیمت خودرو سرلوحه کار مدیران عامل ایران خودرو و سایپا باشد

عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از کیفیت و قیمت خودرو، بر ضرورت کاهش هزینه‌های سربار به منظور تعدیل قیمت خودرو تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور با اشاره به نارضایتی مردم از قیمت و کیفیت خودرو، گفت: وزارت صمت باید به موضوع کیفیت خودروهای تولیدی رسیدگی کند زیرا در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و قانون ارتقا کیفی خودرو، وزیر صمت مکلف شده برای حمایت از مصرف‌کنندگان، ارتقا کیفیت، کاهش آلایندگی‌ها و رقابت پذیری و... و. سیاست‌گذاری لازم را انجام دهد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر مردم از قیمت و کیفیت خودرو ناراضی بوده و گلایه مند هستند بنابراین مدیران عامل جدید ایران خودرو و سایپا در مرحله نخست باید رسیدگی به این دو محور را در دستورکار خود قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌های سربار در تعدیل قیمت خودرو اثرگذار است، ادامه داد: حمایت از مصرف‌کنندگان باید سرلوحه کار خودروسازان باشد این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از مردم به دلیل کیفیت نامطلوب خودرو با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و برای تعمیر قطعات ناچارند هزینه های بسیاری بپردازند.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha