۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از چند روز آینده| پیام رئیس سازمان برنامه به مسئول دفتر رییسی
رئیس بنیاد مسکن خبر داد

پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از چند روز آینده| پیام رئیس سازمان برنامه به مسئول دفتر رییسی

نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن تاکید کرد: ناهماهنگی ها میان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با دستور رییس جمهور برطرف شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: اکبر نیکزاد در حاشیه مراسم افتتاح ۴۵۴ واحد مسکونی و آغاز اعملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی در گرمدره تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی برطرف شد؟ گفت: مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با تاکیدات و دوستور رئیس جمهور برطرف شد.

ناهماهنگی هایی میان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی وجود داشت که این مشکل با دستور رییس‌جمهور به سرعت برطرف شد و به نظر می رسد از چند روز آینده پرداخت وام ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله آغاز شود

وی ادامه داد: ناهماهنگی هایی میان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی وجود داشت که این مشکل با دستور رییس‌جمهور به سرعت برطرف شد و به نظر می رسد از چند روز آینده پرداخت وام ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله آغاز شود.

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که مشکل پرداخت وام مسکن روستایی حل شده و ظرف چند روز آینده پرداخت وام مسکن روستایی آغاز می‌شود

نیکزاد ادامه داد: موضوع به رئیس‌جمهور منتقل شد که رئیس‌جمهور دستور داد پرداخت وام مسکن روستایی با همان نرخی که اعلام شده است آغاز شود. البته سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که مشکل پرداخت وام مسکن روستایی حل شده و ظرف چند روز آینده پرداخت وام مسکن روستایی آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در شهر تهران و اینکه ارقام نجومی در مورد زمان ساخت مسکن اعلام می شود گفت: اخیراً مشاهده شده که برخی افراد زمان‌های نجومی برای ساخت مسکن اعلام می‌کنند که باید گفت چنین چیزی نیست؛ برنامه‌ریزی دقیق کرده‌ایم تا به سرعت واحدها احداث شود. البته برای خانوارهای کم درآمد نیز برنامه داریم تا مشکل مسکن آنها با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت حل شود.

نیکزاد با اشاره به اظهاراتی مبنی بر تاخیر در ساخت پروژه نهضت ملی تصریح کرد: در رسانه‌ها خواندم عده‌ای می‌گویند ساخت نهضت ملی مسکن ۱۰۰ سال طول می‌کشد اما این خبرها نیست و پروژه‌های نهضت ملی را در موعد مقرر تحویل می‌دهیم.

بنیاد مسکن برنامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده و غیرفرسوده تهران را دارد و ظرف چهار ماه آینده عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد در شهر تهران آغاز خواهد شد

وی افزود: بنیاد مسکن برنامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده و غیرفرسوده تهران را دارد و ظرف چهار ماه آینده عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد در شهر تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ساخت ۱۵۰ هزار واحد روستایی و ۶۰ هزار واحد شهری در قالب پروژه نهضت ملی مسکن را آغاز کردیم و در ۸ منطقه زلزله زده و شش منطقه سیل زده پروژه‌های مسکنی فعال داریم.

وی افزود: واحدهای نهضت ملی تنها مختص گروه‌های کم درآمد نیست و سایر اشخاص هم می‌توانند به صورت نقد و اقساط از این و احدها استفاده کنند.

کد خبر: ۱۳۵٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha