۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تلفات و هدررفت انرژی برق در استان همدان ۹.۶۹ درصد است
مدیرعامل شرکت برق همدان:

تلفات و هدررفت انرژی برق در استان همدان ۹.۶۹ درصد است

همدان - مدیرعامل شرکت برق همدان گفت: تلفات و هدررفت انرژی در استان همدان در حال حاضر ۹.۶۹ درصد است که هدف رساندن این رقم به ۹.۵ درصد تا پایان سال است.

به گزارش بازار؛ علی سهرابی‌بیدار با اشاره به اینکه حداکثر پیک بار مصرف برق استان همدان در سال جاری در پیک روز ۸۰۳ مگاوات و در پیک شب ۸۲۰ مگاوات بوده است، گفت: در همین ایام بیشترین همکاری مشترکین معادل ۵۵ مگاوات در روز بوده است.

وی عنوان کرد: بکارگیری مولدهای خودتأمین توسط صنایع و سازمان‌ها، تعدیل چراغ‌های روشنایی بلوارهای اصلی، پارک‌ها و میادین و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در خصوص فرهنگ مدیریت مصرف از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بار شبکه در پیک تابستان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در راستای مدیریت بار شبکه، بازدیدهایی از نماهای ساختمان‌ها در استان همدان به عمل آمده است، گفت: ۵۵ هزار و ۶۷۲ مورد بازدید از وضعیت نورپردازی نمای ساختمان‌ها به عمل آمد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۳ مورد اخطار شفاهی و کتبی صادر و یک هزار و ۹۰۰ مورد منجر به قطع برق شد.

وی با اشاره به ۱۰ هزار و ۹۸۵ مورد بازدید و بازرسی از مصارف ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی و معرفی ادارات پرمصرف به استانداری به صورت هفتگی گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۳۸ مورد اخطار دریافت کردند و ۴۴۰ مورد منجر به قطع شد و در بازدید سرزده از واحدهای تجاری به تعداد ۱۱۵ هزار و ۹۳۰ مورد، ۴۳ هزار و ۶۲۶ مورد اخطار و سه هزار و ۹۴۱ مورد منجر به قطع برق شد.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha